Η Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Ltd, συμμετείχε και φέτος στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, που πραγματοποιήθηκε από τις 7 έως και τις 13 Οκτωβρίου. Για 8η συνεχόμενη χρονιά, η εταιρεία προβάλει τη δέσμευσή της στην εξυπηρέτηση και τη σημασία που αποδίδει στους πελάτες της. Φέτος, το motto του εορτασμού ήταν το «Excellence In Every Contact», που ενσαρκώνει την επιθυμία της για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών και συνεργατών.
Στο πλαίσιο αυτής της εβδομάδας, στελέχη από διάφορα τμήματα της Eurolife FFH συμμετείχαν σε δραστηριότητες στο Eurolife Experience Center, παρακολουθώντας ζωντανές κλήσεις πελατών και συνεργατών. Μέσω της πρωτοβουλίας «Μαζί στην Πρώτη Γραμμή», είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν τις προκλήσεις της «πρώτης γραμμής» και να επιβεβαιώσουν τη σημασία της πελατοκεντρικής προσέγγισης.
Η Eurolife FFH αναγνωρίζει επίσης τη σημασία του wellbeing των στελεχών της, διοργανώνοντας δράσεις που προάγουν τη συνεργασία και την ομαδικότητα. Ένα τουρνουά επιτραπέζιου ποδοσφαίρου συνέβαλε στη δυναμική της ομάδας, ενώ η εβδομάδα ολοκληρώθηκε με μια διασκεδαστική εκδρομή εκτός Αττικής.
Για τους ανθρώπους της Eurolife FFH, η παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης είναι ύψιστης σημασίας προκειμένου να διασφαλίσουν ότι οι πελάτες και οι συνεργάτες τους νιώθουν ξεχωριστοί. Μέσα από κάθε πρωτοβουλία, στοχεύουν στην ενίσχυση της εμπειρίας και της ικανοποίησης των ανθρώπων που τους εμπιστεύονται.
Πηγή: ethnos.gr